home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Jedan od prvih Saabovih noviteta koji će ugledati svetlost dana biće karavanski 9-5 SportCombi nove generacije, koji se očekuje za nekoliko meseci.

Njegova sedan verzija (cene za Srbiju pogledajte OVDE) je inače predstavljena još u septembru 2009., na Salonu u Frankfurtu. 

Posle novog 9-5 SportCombija na red za prezentaciju će doći i dugo najavljivani 9-4X (krajem 2010./početkom 2011.), novi 9-3 stiže 2012., a govori se i o novom malom Saabu.  

Novi vlasnika Saaba, holandski Spyker Cars planira da švedskog proizvođača vrati u profitabilno poslovanje do 2012. godine, a poslovnim planom je projektovana proizvodnja i prodaja 100.000 do 125.000 automobila godišnje.



čitanja : 1369



Komentari

Zeleo bih da se Saab vrati korenima... Pouzdan, bezbedan i originalan... Videcemo...

Autor niki 04 Jul 2010, 01:18

@niki

Oduvek je i bio takav...

Autor milan 04 Jul 2010, 09:34

nije bio oduvek takav... pod kapom GM-a postao je Opel... izgubio je originalnost...

Autor niki 04 Jul 2010, 10:58

@niki

Opel je Opel,a SAAB je SAAB.Pravili su se na istoj platformi,ali to ne znaci da je postao Opel.Ako tako gledamo nece ni sad biti originalniji posto nije samostalan.

Autor milan 04 Jul 2010, 11:57

Saab je priča za sebe, mogli su i bolje ovaj zadnji deo, a farovi kao da su izbledeli i stari, ali ok, različitost je bio cilj, postignut je

Autor Dejan L 04 Jul 2010, 14:14

SPYKER ce dici SAAB iz mrtvih. Svaka cast!

Autor Kosovac 04 Jul 2010, 14:32

Krenulo je...

Autor Damko 04 Jul 2010, 16:22

Oduvek sam voleo Volvo i Saab...Uvek su bili nekako drukciji,uvek bezbedni...Drago mi je za Saab da se vraca :)
Samo napred!!! :))

Autor Dusan 04 Jul 2010, 16:50

@milan
Spyker nije GM. A GM je propao zbog badge engineeringa. Tipican primer je bio Saab. Saab 9-3 je bio presvucena Vectra, 9-2X je bio presvucena Imprezza, a 9-5X presvucen Chevrolet Trailblazer. Trzisni uspeh - katastrofa.

Autor niki 05 Jul 2010, 20:21